Leasehulp

Leasehulp

Al jarenlang verzorgt Allianz Global Assistance hulpverlening voor automobilisten. Particulier en zakelijk, binnen- en buitenland, pech en ongeval. Hierdoor kunnen inmiddels meer dan 2,5 miljoen Nederlandse automobilisten vertrouwen op Allianz Global Assistance. Door operationele perfectie kan Allianz Global Assistance aan de wensen van iedere zakelijke partner voldoen. Dit levert maatwerk producten op tot tevredenheid van iedereen. Echter, het verzorgen van maatwerk kost tijd. Voor veel leasemaatschappijen is dit intensieve traject niet gewenst. Zij willen zich bezig houden met de kern, het leasen van voertuigen en het tevreden stellen van klanten. Voor deze leasemaatschappijen heeft Allianz Global Assistance een nieuw product ontwikkeld: Leasehulp.

Inhoud hulpverlening

Uitgebreid onderzoek heeft geleid tot de samenstelling van Leasehulp van Allianz Global Assistance. Een product dat precies aansluit op de behoeften van leasemaatschappijen in Nederland. Zowel de dekking als uitvoering van de hulpverlening en facturatie zijn aangesloten op de wensen van de leasemaatschappij. Met Leasehulp is de kwaliteit dienstverlening van Allianz Global Assistance nu beschikbaar voor iedere leasemaatschappij.

Tarieven

Tarieven

Leasehulp van Allianz Global Assistance is een standaard product. Dit houdt in dat de inhoud van de dekking altijd gelijk is. Wel kunt u kiezen hoe u wilt afrekenen. U heeft de keuze uit twee opties:

  • Optie 1, tarief verzekering
    • Al vanaf € 28,50 per kenteken per jaar, dat is € 2,40 per maand
    • nclusief assurantiebelasting
    • Coördinatie van hulpverlening in Nederland en buitenland inclusief de kosten ter plaatse
  • Optie 2, tarief vergoeding
    • Al vanaf € 38,50 per voorval
    • Exclusief BTW
    • Coördinatie van hulpverlening in Nederland en buitenland, exclusief de kosten ter plaatse

De voordelen

  • Professionele hulpverlening onder eigen label van de leasemaatschappij

    Onze medewerkers op de alarmcentrale beantwoorden 24/7 de telefoon en verlenen hulp uit uw naam. Alle mogelijkheden die Allianz Global Assistance in Nederland en ook daarbuiten heeft, zijn daarmee beschikbaar voor uw klanten.

  • Volledige en voortdurende informatievoorziening vanaf het moment van stranding

    Direct na melding van de stranding verstuurt de alarmcentrale een e-mail met daarin kenteken, telefoonnummer berijder, melding en locatie van het voertuig. U wordt daarna natuurlijk ook over de verleende hulp geïnformeerd.

  • Duidelijke facturatie waarmee doorbelasting aan klanten mogelijk wordt gemaakt

    Soms worden kosten gemaakt die door de klant moeten worden betaald. Allianz Global Assistance levert hiervoor duidelijke facturen, zodat doorbelasting aan uw klant gemakkelijker wordt gemaakt.

  • Het grote volume waarmee Allianz Global Assistance werkt bij leveranciers

    Door jarenlange ervaring en wereldwijde dekking met alarmcentrales in 28 landen kan Allianz Global Assistance goede afspraken maken met leveranciers. Zo profiteert u van scherpe tarieven en bovenal professionele hulpverlening.

  • Gemak voor de lease rijder door één telefoonnummer voor pech en ongeval

    De lease rijder heeft altijd duidelijkheid. Er is slechts één telefoonnummer, dat gebeld kan worden zowel bij pech als bij een ongeval. Ook vragen over kleine technische mankementen of nabijheid van garages kunnen onder dit telefoonnummer gesteld worden.

Gemakkelijk en snel instappen

Zowel voor leasemaatschappijen die de hulpverlening op pech en ongeval zelf invullen, als voor leasemaatschappijen die dit hebben uitbesteed aan een alarmcentrale is het verstandig om een offerte aan te vragen. Door de scherpe tarieven kunt u flink besparen op uw uitgaven voor hulpverlening bij pech- en ongeval. Na het ontvangen van een offerte sluit u in een aantal eenvoudige stappen Leasehulp van Allianz Global Assistance af.

  • U kiest voor optie 1 of optie 2 en mailt het aantal voertuigen in uw vloot naar leasehulp@allianz-assistance.nl
  • Allianz Global Assistance neemt contact met u op voor het sluiten van het contract en de aanlevering van de kentekens
  • Maandelijks levert u een update van het kentekenbestand
  • In geval u heeft gekozen voor optie 1, stuurt Allianz Global Assistance maandelijks een factuur voor het aantal gedekte voertuigen. Indien u heeft gekozen voor optie 2, stuurt Allianz Global Assistance maandelijks een factuur voor daadwerkelijk gemaakte kosten per voorval.

Geïnteresseerd?

Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden van Leasehulp van Allianz Global Assistance voor uw leasemaatschappij? Wij beantwoorden met veel plezier eventuele vragen en sturen u graag een offerte voor uw wagenpark.

Eric J. van Eldik
Telefoon: 06 - 225 248 30 of 020 - 561 87 61
E-mail: leasehulp@allianz-assistance.nl

Top