Vacansoleil Camping Holidays start samenwerking met Allianz Global Assistance

Speciaal voor Vacansoleil Camping Holidays is een overzichtelijk en helder pakket reisverzekeringen gemaakt, passend bij de doelgroep. Door de aanwezigheid van eigen alarmcentrales in 34 landen kunnen de Vacansoleil klanten altijd en overal rekenen op snelle en professionele hulp.

Waardevolle investering
Bart van der Linden, Algemeen Directeur Vacansoleil: “Een vakantie is een welverdiende en waardevolle investering, waar de klant onbezorgd van moet kunnen genieten. Met een goede reis- en annuleringsverzekering van Allianz Global Assistance is dit mogelijk.”

Drie verzekeringspakketten
Vacansoleil en Allianz Global Assistance bieden de klant drie verzekeringspakketten aan. In het reis- en annuleringsverzekering Basis-pakket is men verzekerd voor SOS-hulpverlening, reisbagage, medische kosten en annulering. Het reis- en annuleringsverzekering Optimaal-pakket bevat daarnaast ook nog pechhulp en schadedekking aan de inventaris van het vakantieverblijf. Als laatste kan de klant een losse annuleringsverzekering afsluiten.

Voor meer informatie over de drie verzekeringspakketten: www.vacansoleil.nl/reisverzekeringen