Reisverzekering bij wisselen buitenlands geld

Met een duidelijke folder, klantvriendelijke voorwaarden, heldere informatie op de website en speciaal getraind personeel zijn zowel de 51 verkooppunten als de website van GWK Travelex voor de reiziger een ideale plek geworden om een reisverzekering af te sluiten. De kortlopende en doorlopende reisverzekering bevatten standaard in de hele wereld dezelfde dekkingen (S.O.S. hulpverlening, ongevallen, bagage, medische kosten, rechtsbijstand en wintersport). Juist omdat de verzekeringen inhoudelijk hetzelfde zijn, is het voor de klant heel snel duidelijk wat de verzekering inhoud. Op die manier maakt Allianz Global Assistance het reizigers makkelijk om zich bij het wisselen van valuta compleet én voor een scherpe prijs te verzekeren.

Slimme verzekering op het juiste moment
“We zijn blij de samenwerking met GWK Travelex uit te kunnen breiden” aldus Wessel Koenekoop, Manager Marketing bij Allianz Global Assistance. “GWK Travelex hecht er veel waarde aan dat hun klanten goed verzekerd op reis gaan. We zijn dan ook erg blij dat we hun klanten deze complete en transparante reisverzekering kunnen aanbieden op een moment dat zij toch al met de laatste voorbereidingen voor hun reis bezig zijn.”

Geld Service
Allianz Global Assistance en GWK Travelex startten hun samenwerking in 2012 met de dienst Geld Service. Deze dienst biedt verzekerden die in het buitenland tijdelijk geen geld op kunnen nemen, door bijvoorbeeld diefstal van de pinpas of niet functionerende geldautomaten, de mogelijkheid om binnen 24 uur alsnog geld op halen bij één van de 400.000 Western Union kantoren. Deze dienst wordt aangeboden bij de bagagedekking op de Globetrotter Verzekering en de Zakelijke Reisverzekeringen.